понеділок, 30 листопада 2020 р.

Фотовиставка "Моя родина - мій захист"

Щорічно в Україні з 25 листопада до 10 грудня включно проводиться Всеукраїнська акція «16 днів проти насильства». Мета акції – привернення уваги суспільства до проблем подолання насильства у сім’ї, жорстокого поводження з дітьми, протидії торгівлі людьми та захисту прав жінок.


Сім'я 1 - В класу не залишилась осторонь цієї теми і взяла участь у фотовиставці на тему: "Моя родина - мій захист"

Сім'я Кудрявського Артема

Сім'я Галайди Мілани



   Сім'я Щербачова Дмитра                           Сім'я Хряпченко Даяни

Сім'я Миколенко Дарини


 Сім'я Соломашенко Елли                          Сім'я Наволочки Назара

Сім'я Абрамова Андрія

        Сім'я Домарецького                                         Сім'я Музиченка
                 Тимофія                                              Владислава

Сім'я Домарецького Тимофія 




      Сім'я Дерев'янко                                                       Сім'я Баліцького
              Євгенії                                                           Матвія 


Сім'я Баліцького Матвія









   Сім'я Коваленко Марини         

  Сім'я Гончарук Олі

Сім'я Дерев'янко Євгенії


Сім'я Роздобудька Івана

Сім'я Дяченко Софії




Сім'я Пархоменко Олени

Шановні батьки та любі дітки! Висловлюю Вам щиру подяку за розуміння, підтримку та співпрацю!!! Ви - найкращі!!!

Немає коментарів:

Дописати коментар