1.Вправа "Добрий ранок"
Доброго ранку! Плесніть у долоні ті діти, у кого гарний настрій.
Посміхніться до тих діток, кому потрібно покращити настрій.
Покрутить голівками ті діти, які хочуть більше дізнатися.
Усміхніться ті діти, які готові розпочати урок.
1.Речення виражає закінчену думку
а) так б) ні
2.У реченні слова зв'язані між собою
а) так б) ні
3. Речення може складатися тільки з багатьох слів
а) так б) ні
4. Перше слово в реченні пишуть з малої літери
а) так б) ні
5. Речення можуть бути розповідними
а) так б) ні
6. У кінці речення може стояти крапка
а) так б) ні
3. Каліграфічна хвилинка
Ч ч С с Ч ч С с
черговий співчуття
4. Щоденні 5. Збагачую свій словниковий запас
Черговий - той, хто виконує в порядку черговості якісь обов'язки, чергує.
Співчуття - чуйне ставлення до чиїх - небудь переживань, горя.
5. Мовне дослідження
Виконай вправу 5 ст.61 - усно
Прочитай правило ст.61.
6. Переглянь відеоролик
7. Робота з підручником
Виконай вправу 6 (1,2,3) - письмово.
1.Переглянь відеоролик
Пригадай правило на ст 61
Виконай вправу 6 (4) ст.62 - письмово
3. Вправа "Конструктор"
Скласти речення з поданих слів
їжачок, старою, під, полює, сосною.
Скласти питальне речення зі словом хто.
дощ, іде, дрібний, селом, над.
Скласти питальне речення зі словом де.
Прочитай вірш Наталки Поклад "Рюкзак" ст.74 в альбомі
2. Виготов рюкзак за зразком
Уважно прочитай послідовність виконання
Виготовте за інструкцією рюкзак
3. Презентуй свою роботу.
2.Дихальні вправи
3.Танцювальна аеробіка
4.Вправи для розвитку координації
5.Рухлива гра
Немає коментарів:
Дописати коментар