Любі дітки та шановні батьки!!!
До Вашої уваги, завдання, які потрібно виконати, сьогодні, 11 лютого:
Математика - тема "Узагальнення знань учнів. Завдання Бджілки-трудівниці"
1. Математична розминка: стор. 83 №1,4 - усно.
1. Математична розминка: стор. 83 №1,4 - усно.
- Визначте порядок дій
- Складіть до кожного стовпчика по три подібні вирази.
- Складіть до кожного стовпчика по три подібні вирази.
НАГАДУЮ!!! У виразах з дужками першими виконують ті дії, що в дужках, а потім - ті, що поза дужками.
2. Обчислення виразів: виконайте письмово №2, 6.
3. Розв'язування задач: Прочитайте уважно завдання і розв'яжіть прості задачі.
- В першій задачі дізнайтесь на скільки менше у Гліба марок, ніж у Олега?
Пригадайте правило: Щоб порівняти треба відняти!!!
- В другій задачі дізнайтеся скільки марок у Олега? (виконуючи дію додавання).
Індивідуальне завдання (виконати за бажанням)
3. Розв'язування задач: Прочитайте уважно завдання і розв'яжіть прості задачі.
- В першій задачі дізнайтесь на скільки менше у Гліба марок, ніж у Олега?
Пригадайте правило: Щоб порівняти треба відняти!!!
- В другій задачі дізнайтеся скільки марок у Олега? (виконуючи дію додавання).
Індивідуальне завдання (виконати за бажанням)
Я досліджую світ - тема "Як бажання може вплинути на здоров'я".
1. Перегляньте мультфільм "Корисні підказки. Стоп, застуда!"
1. Перегляньте мультфільм "Корисні підказки. Стоп, застуда!"
2. Розгляньте малюнки й розкажіть, які бажання у дітей.
- Як кожне з них може вплинути на здоров'я?
- Дайте поради кожній дитині.
3. Робота в зошиті стор. 16 - письмово.
- Як кожне з них може вплинути на здоров'я?
- Дайте поради кожній дитині.
3. Робота в зошиті стор. 16 - письмово.
1. Прочитайте заголовок казки
- Поміркуйте, про що може йтися у творі з таким заголовком.
- Чи може дощ бути солодким?
2. Прочитати казку "Солодкий дощ" Олега Буценя та дайте відповіді на запитання:
- Про кого йдеться в казці?
- Що налякало муравлика?
- Чому мурашва обнюхувала муравлика?
- Чому береза плакала?
3. Виконати вправу 4 (3) - письмово.
- Запишіть речення в такій послідовності як відбувалися події.
- Підкресліть слова, що називають ознаки предметів.
Образотворче мистецтво - тема "Зимові розваги"
- Пригадайте свої зимові розваги разом із друзями.
2. Прочитайте уважно інформацію про послідовність виконання.
3. Намалюйте зимові розваги дітей та надішліть свої роботи для презентації.
2. Прочитайте уважно інформацію про послідовність виконання.
3. Намалюйте зимові розваги дітей та надішліть свої роботи для презентації.
Піклуйтесь про своє здоров'я та здоров'я своїх близьких!!!
Бажаю успіхів!!!
Немає коментарів:
Дописати коментар