понеділок, 18 січня 2021 р.

Дистанційне навчання: Понеділок

 Любі дітки! Шановні батьки!

 До Вашої уваги, завдання, які необхідно виконати сьогодні:

Я досліджую світ - "Ми різні, але рівні". Прослухайте казку "Гидке каченя" і спробуйте відповісти на запитання на стор. 15. - Який висновок можна зробити?                                      МИ РІЗНІ, АЛЕ РІВНІ! 
Стор. 17 - прочитати про Неповторність людини і спробувати, дивлячись у книжку на малюнок розповісти, чим дітки подібні, а чим - відмінні. 

А наприкінці прочитати висновок і запам'ятати його!

Математика - Тема: "Творча робота над задачею". Пригадайте з яких частин складається задача (Умова, запитання, розв'язання, відповідь). Сьогодні ми будемо вчитися доповнювати задачі, скорочено записувати їх умови, розв'язання і стислу відповідь. А допоможуть нам казкові герої: Білосніжка, Дюймововчка та Попелюшка. 

Стор. 101 - прочитайте задачі №1 і розв'яжіть усно за алгоритмом.

Розв'язуємо задачу за алгоритмом.

1. Про що в ній ідеться? (
Про гномів)

2. Назвіть числові дані. ( 2 гноми та на 3 гноми більше)
3. Про що можна дізнатися із задачі? (Скільки гномів постригла Білосніжка)
4. Отже, кого будемо лічити в задачі? (Будемо лічити гномів)


Щоб записати скорочену умову задачі, виберемо опорні слова. Коли Білосніжка стригла гномів? (Уранці та ввечері)

  Уранці - 2 гноми
  Ввечері - ? на 3 гноми >.
Розв'язання задачі:
2+3=5 (гн.)
Відповідь: 5 гн.

- Якого виду ця задача? (На збільшення числа на кілька одиниць). Отже збільшити означає додати. 
Висновок: 
Збільшити на кілька одиниць означає додати! 
Зменшити на кілька одиниць означає відняти!


Стор. 102 - №3, №4 - виконати письмово, №5 - виконати письмово (згадайте склад числа або за числовим променем).

Українська мова (читання)
Тема: "Буквосполучення [йа], 
позначення його буквоя "я".
Буква я має два звуки [йа] або один звук [а]. Якщо буква я стоїть на початку, вкінці або посередині після голосної, вона має два звуки [йа]. Якщо буква я стоїть після приголосної, то вона має один звук [а]. 
Далі розбиваємось на групки:
І група:
стор. 100 - читаємо склади, слова, розбираємо звукові моделі; стор. 101 -  "Хто кого злякався?"  прочитати текст і дати відповіді на запитання:
- Що трапилося з білим котиком?
- Кого злякався кіт? 
- Яким став котик?
ІІ група:
стор. 90 - читання складів, слів з буквою Я; стор. 91 - прочитати текст "Друзі" і дати відповіді на запитання:
- Де росла Ялинка?
- Назвіть приятельку Ялинки?
- Якою була мрія Ялинки?
- Як було в ялиннику?

Індивідуальні заняття - до вашої уваги інтерактивні вправи. 

Образотворче мистецтво - Виготовлення сніжинок. Допоможіть балерині оновити її гардероб. Для цього потрібно вирізати сніжинки, підказки будуть на картинках.














Бажаю успіхів!

Немає коментарів:

Дописати коментар